YOUR CART
- No products in the cart.
Sveukupno:
0.00 KM
BEST SELLING PRODUCTS
Ibn Abbas
Abdullah ibn Abbas bio je najistaknutiji mufessir medu ashabima. Kao amidžic Poslanika, s.a.v.s, odrastao je i obrazovao se uz njega. Imao je fascinirajucu sposobnost pamcenja i cijeli život proveo je uceci i poducavajuci druge. Pored poznavanja Kur’ana i kur’anskih znanosti, istakao se i u poznavanju hadisa,
fikha, arapskoga jezika, historije Arapa i predislamske poezije.
Puno ime mu je: Abdullah ibn Abbas ibn Abdulmuttalib el-Qureši el-Hašimi. Iz samoga imena vidi se da je iz plemena Kurejš, preciznije iz ogranka Hašimovica. On je amidžic Allahovog poslanika Muhammeda, s.a.v.s.
Roden je u Mekki, trece godine prije Hidžre, u svojevrsnom logoru, u periodu dok su muslimani i njihovi zaštitnici Hašimovici bili izolovani na posjedu Šu’ab, ciji je vlasnik bio Ebu Talib. Odrastao je uz Poslanika, s.a.v.s, zato što mu je bio blizak rodak i zato što je Mejmuna, njegova tetka po majci, bila jedna od Poslanikovih žena.
AUTOR: IBN ABBAS
PREVOD: Derviš Tači, Amir Mehić, Said Mujakić, Rijad Šestan
FORMAT: B5
UVEZ: TVRDI
CIJENA: 280,00 KM / 180,00 KM
TEŽINA:
Ibn Džuzejj el-Kilbi el-Endelusi
Prevod: Dr. Almir Fatić i hfz. Nedžad Ćeman
Tefsir Ibn Džuzejja (u. 741/1340) je posljednji endeluski tefsir ili posljednje ostvarenje tefsirske
tradicije u nekadašnjoj muslimanskoj Španiji – napisan od početka do kraja Kur’ana – koje je, kao
takvo, sačuvano. Iako je Ibn Džuzejj više oponašetelj u tefsiru nego mudžtehid, više kompilator nego
istraživač, ipak, nemoguće je, nakon pomnog izučavanja njegovoga tefsira, ne uočiti njegov ogromni
trud, obilje znanja i tefsirske mudrosti, a što zajedno svjedoči u korist njegove tefsirske originalnosti.
Ono što dodatno posvedočuje Ibn Džuzejjovu tefsirsku inventivnost i originalnost jesu novi pogledi i
rijetka značenja koja sadrži tefsir Ibn Džuzejja u odnosu na ostale tefsire. Naime, pored impozantnog
12
broja tefsirskih izvora kojima se Ibn Džuzejj služi, ipak to nije zasjenilo njegovu tefsirsku originalnost
i njegove lične poglede koje iznosi u svome tefsiru u pogledu: vjerovanja, deriviranja propisa,
kur’anskih kazivanja, tesavvufa, jezika, gramatike i stilistike.